27
فوریه

دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن علیرغم اینکه دارای عملکردها و ویژگی های متعددی هستند که فرآیند بسته بندی اتوماتیک خطوط تولید را برای مشتریان ما بهتر می کند، همچنین دارای طراحی تمیز و مینیمالیستی هستند. این ویژگی‌ها به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند، نه به عنوان ارتقاهایی که ممکن است با دستگاه چسب زن های رقیب پیدا کنید. دستگاه‌ چسب زن کارتن  ASBطیف وسیعی از اندازه‌های جعبه را پشتیبانی میکند.

چسب زن کارتن – که به آنها مهر و موم کارتن یا کیس سیلر نیز گفته می شود – ایمن، قابل اعتماد، کارآمد و نگهداری از آن بدون زحمت است.

این دستگاه عملیات بسته‌بندی کسب‌وکار شما را بهبود می بخشد و در عین حال در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی می کند.

یک دستگاه چسب زن کارتن تنها بخشی از داستان است. نحوه چسب خوردن کارتن نیز به همان اندازه مهم است.

آیا تجهیزات دستگاه شما جعبه های شما را به طور کامل و قابل اعتماد آب بندی می کند؟ آیا بدون پارگی یا خرابی قابل اعتماد کار می کند؟

آیا به اندازه کافی فشار را از بالا و پایین محکم می کند تا آنها را کنترل کند، اما نه آنقدر محکم که به محصول شما آسیب برساند؟

آیا اپراتورهای شما را ایمن نگه می‌دارد و آن‌قدر روان و کارآمد کار می‌کند که به آن اپراتورها اجازه می‌دهد زمان خود را برای افزودن ارزش در سایر بخش‌های عملیات شما صرف کنند؟

اینها سوالاتی هستند که یک سازنده با تجربه دستگاه چسب زن کارتن می تواند به شما در پاسخ به آنها کمک کند.

و با طراحی متفکرانه، پاسخ به همه این سؤالات یک «بله» قاطع است.

کنترل فلپ اصلی

هر چسب زن کارتن خوب به مکانیزمی برای کنترل فلپ های اصلی جعبه نیاز دارد. این به این دلیل است که هر سازنده خوب دستگاه چسب زن کارتن می داند که فلپ های اصلی دلیل اصلی گیر کردن یا آسیب دیدن جعبه ها هستند.

تسمه های جانبی فنری

دستگاه چسب زن کارتن باید جعبه ها را بدون آسیب رساندن به آنها نگه دارند و انتقال دهند. دستگاه چسب زن کارتن ASB از تسمه های جانبی فنری استفاده می کند تا به اندازه کافی چنگ بزند. این پیکربندی کمربند جانبی همچنین امکان ایجاد طیف وسیعی از واریانس‌های عرض جعبه را در طول یک دوره تولید مشخص می‌دهد.

درب های نگهبان تمام قد

درهای محافظ تمام قد با سوئیچ‌های ایمنی روی جعبه‌های مقوایی ما ایمنی فوق‌العاده‌ای را برای اپراتور فراهم می‌کنند و در عین حال امکان دسترسی کامل را هنگام توقف دستگاه فراهم می‌کنند.

هنگامی که اپراتورهای شما دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک را روشن می کنند، درهای محافظ آنها را ایمن نگه می دارند. اما هنگامی که آنها نوار را پر می کنند یا تعمیرات پیشگیرانه را انجام می دهند، چیزی مانع از آن نمی شود.

قابلیت حمل و مهارت

اگر عملیات شما نیاز به یک دستگاه چسب زن کارتن مستقل با سرعت بالا دارد تا در مکان‌های مختلف در زمان‌های مختلف باشد، مشکلی نیست. این دستگاه دارای یک گزینه کاستور است که امکان جابجایی آسان به خطوط مختلف را به دلیل تقاضای کارخانه یا تغییرات طراحی فراهم می کند.

اگر این تغییرات نیاز به جهت گیری متفاوتی برای دستگاه کیس سیلر اتوماتیک شما دارد، نیز مشکلی ایجاد نمی کند. چسب زن کارتن ما به راحتی بین عملکرد چپ و راست تبدیل می شوند.

سر نوار قابل دسترسی شیب

حتی نوار چسب نیز طراحی متفکرانه مجموعه ما را نشان می دهد. سرهای چسب زن کارتن ما برای دسترسی یا برداشتن بهتر به راحتی کج می شوند. می توانید رول موجود را جایگزین کنید یا کل سر نوار را به سرعت تعویض کنید. در هر صورت، این قطعه مهم از تجهیزات این دستگاه سرعت تیم شما را کاهش نمی دهد.

بیشتر چسب زن کارتن ها برای داشتن فاصله کامل از فلپ های کوچک به فلپ های اصلی نیاز دارند. در این دستگاه چسب زن کارتن، واریانس جعبه می تواند به راحتی آن فاصله را از دست بدهد و باعث آسیب گوشه های فلپ شود. مانند دستگاه بسته بندی اتوماتیک ASB، سایر سیستم های بسته بندی سطح بالا به طور موثر و پیوسته دارای فلپ های اصلی هستند.

دستگاه تکی با عملکرد گسترده

با این دستگاه چسب زن کارتن – که گاهی اوقات به صورت نادرست به عنوان مهر و موم کارتن شناخته می شود – می توانید طیف گسترده ای از نیازهای عملیاتی را پوشش دهید. چسب زن جعبه اتوماتیک ما این توانایی را دارند که در حین کارکردن از ۱ جعبه در دقیقه تا ۳۰ کیس در دقیقه، حجم زیادی از اندازه های جعبه را مدیریت کنند. با  دستگاه چسب زن کارتن ASB، بهترین ها را از هر جهت دریافت می کنید: نیروی انسانی کمتر و کارایی بیشتر.

دستگاه چسب زن کارتن ASB برای صرفه جویی طراحی شده است

ماشین‌های چسب زن کارتن ASB برای محدود کردن هزینه‌ها در طول فرآیندهای منبع‌یابی و ساخت ماشین‌ها، از جمله کاهش وزن و اندازه بسته‌بندی، طراحی شده‌اند. یک دستگاه که طیف وسیعی از اندازه‌ها و سرعت‌ها را پوشش می‌دهد، امکان صرفه‌جویی در مقیاس را فراهم می‌کند. به طور مشابه، تقارن ماشین و یک ماژول چسب زن با دقت طراحی شده، قطعات ما را قادر می سازد بدون توجه به جهت یا پیکربندی ماشین، سازگار باشند. بنابراین چه دستگاه چپ یا راست بخواهید یا چسب یا هات ملت، این تغییرات پیکربندی هیچ تأثیر منفی بر ساختار هزینه ما ندارد. نتیجه؟ چسب زنی با کیفت رده بالا با قیمتی نه چندان گران.

نوآوری با قصد

ماشین آلات و فن آوری های اتوماسیون بسته بندی  ASB (دستگاه کارتنینگ اتوماتیک، دستگاه کارتن بازکن و…)  برای افزایش ارزش و کیفیت سیستم های بسته بندی شرکت شما تعبیه شده است. همه ایده‌ها و نوآوری‌هایی که توسعه می‌دهیم در خدمت این هدف منحصر به فرد هستند. همانطور که نیازها و آرزوهای تولید شما تغییر می کند، راه حل های بسته بندی اتوماتیک محصول شما باید ادامه پیدا کند.

شرکت الماس سازه بدیع فناوری اتوماسیون پیشرو را با خدمات مشتری بی‌رقیب ترکیب می‌کند و به کسب و کار شما با ابزارهایی که برای ارتقای اتوماسیون بسته‌بندی شما به سطح بعدی نیاز دارد، قدرت می‌بخشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.