en

پروژه ها

اورهال و راه اندازی دستگاه بادکن سیدل

دستگاه بادکن برند سیدل، ساخت کشور فرانسه، تولید سال ۱۹۶۰ میلادی، از جمله ماشین آلات راه اندازی شده توسط مجموعه ی الماس سازه بدیع می باشد. این دستگاه که در بدو خرید کاملا غیر فعال بوده است، با استفاده از تجربه و دانش متخصصان مجموعه، به طور کامل اورهال و همین اکنون با ظرفیت ۱۳ هزار بطری بر دقیقه در حال کار می باشد. از جمله اقدامات صورت گرفته دیگر در این دستگاه، ساخت قالب و چنج پارت های مختلف جهت تولید انواع محصول می باشد.

شبیه سازی ربات دلتا

از دیگر پروژه های انجام شده توسط شرکت الماس سازه بدیع، شبیه سازی ربات دلتا ساخت شرکت adept می باشد. این ربات جهت استفاده در دستگاه کارتنینگ محصول پاستیل مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت تولید این دستگاه با ۴ عدد ربات دلتا، در حدود ۳۶۰ بسته بر دقیقه می باشد.

تعمیرات اساسی و ارتقای دپازیتور پاستیل

تزریق محصول در قالب(نشاسته) با استفاده از سیستم نازل و پیستون و عمل دراپ توسط دپازیتور صورت میگیرد.به عبارت دیگر جهت تولید و بسته بندی پاستیل می بایست طرح های مختلفی را در شکل ها و احجام متفاوت از جمله پاستیل خرسی، پاستیل بستنی و… تولید و سپس بسته بندی نمود.این عمل مستلزم داشتن قالب های متفاوت بوده که با عمل پرس، طرح مورد نظر را در نشاسته ایجاد میکند(قالب ۲۴۰ پارچه). سپس دپازیتور وظیفه دوز کردن پاستیل را با حجم و قشار متناسب درون طرح های ایجاد شده در نشاسته برعهده دارد.

error: در دسترس نیست !!