en

دستگاه کارتنینگ (کیسه در کارتن)

در این نوع کارتنینگ اتوماتیک، بسته ها با استفاده از خشاب های طراحی شده در دستگاه کیس پکر، دسته بندی شده، سپس به وسیله ی ربات کارتزین، بسته ها به روش Pick and Place داخل کارتن جاگذاری می شود. این روش در بسته بندی های مختلف، از جمله بسته بندی پاستیل، بسته بندی ماکارونی، بسته بندی غلات، و … کاربرد دارد. در این روش بسته بندی و کارتنینگ محصول به صورت عمودی در کارتن قرار می گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (ماکارونی)

در این نوع بسته بندی که بیشتر در صنایع مختلف غذایی با بسته بندی کیسه ای بزرگ، مانند بسته  بندی ماکارونی، بسته بندی نخود، بسته بندی لوبیا، بسته بندی غلات، بسته بندی آرد، بسته بندی شکر و … مورد استفاده قرار می گیرد، جهت دسته بندی محصول از کانوایر استفاده شده و سپس بسته ها با استفاده از ربات اتوماتیک درون کارتن های باز شده توسط کیس ارکتور یا دستگاه کارتن بازکن، قرار می گیرد. 

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه های مختلف کارتنینگ

در بسته بندی کارتنینگ، انواع محصولات تولیدی، با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک، درون کارتن قرار می گیرد. کارتنینگ انواع مختلفی دارد که به نوع چیدمان محصول در کارتن مرتبط است. چیدمان افقی، عمودی، تک ردیفی و دو ردیفی و … از انواع بسته بندی کارتنینگ است. ماشین آلات کیس پکر، کیس ارکتور و کیس سیلر به همراه کانوایرها و رولینگ های ارتباطی جهت کارتنینگ محصولات به کار می رود.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (بسته در کارتن)

قرار دادن بسته در کارتن از انواع مختلف کارتنینگ است که توسط دستگاه کیس پکر (Case Packer) انجام می شود. در این نوع بسته بندی، بسته در چیدمان عمودی یا افقی و در تعداد ردیف های مختلف درون کارتن قرار می گیرد. دستگاه کارتنینگ موجود در ویدئو با استفاده از روش Drop محصول را بسته بندی می کند. این نوع دستگاه در کارتنینگ بسته بندی کیسه ای و پلاستیکی از جمله بسته بندی حبوبات مانند بسته بندی نخود، بسته بندی لوبیا و … مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (بطری مایع دستشویی)

دستگاه کیس پکر در کارتنینگ محصولات شوینده و بهداشتی بسیار کاربرد دارد. بسته بندی شوینده، بسته بندی بهداشتی و بسته بندی آرایشی با استفاده از مکانیزم Pick&Place در دستگاه کارتنینگ، محصول تولیدی را در کارتن قرار می دهد. کارتن ها توسط دستگاه کارتن بازکن (کیس ارکتور) باز می گردد. کارتن توسط دستگاه چسب زن (کیس سیلر) پلمپ می گردد. این مجموعه در کارتنینگ بسته بندی مایع دستشویی، بسته بندی مایع ظرفشویی، بسته بندی سفید کننده و … کاربرد دارد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (دراپ کردن)

دستگاه کارتنینگ دراپ (Drop) از انواع بسته بندی محصول در کارتن است. در این دستگاه بسته ها به وسیله مکانیزم طراحی شده درون کارتن سقوط می کند. این روش جهت کارتنینگ انواع بطری نظیر بسته بندی روغن، بسته بندی روغن صنعتی، بسته بندی مواد شوینده، بسته بندی ماکارونی، بسته بندی حبوبات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (رباتیک)

در این نوع بسته بندی با بهره گیری از یک ربات ۴ محور، بسته های تولید شده در کارتن قرار داده می شود. در کارتنینگ رباتیک ، ربات با استفاده از گریپرهای طراحی شده برای محصولات و چیدمان های مختلف، محصول را برداشته و در کارتنی که در دستگاه کیس ارکتور آماده شده، قرار می دهد. دستگاه کیس پکر رباتیک در بسته بندی های مختلف از جمله بسته بندی روغن خوراکی، بسته بندی روغن صنعتی، بسته بندی حبوبات، بسته بندی پنیر، بسته بندی سیب زمینی و غیره استفاده می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه کیس سیلر جهت چسب زنی و پلمپ کارتن محصول مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که پس از تولید محصول در کارخانه، حمل و توزیع آن از اهمیت بالایی برخوردار است، کیفیت دستگاه چسب زن اتوماتیک از اهمیت بسیاری برخوردار است. این دستگاه توانایی کار با چسب نواری و چسب هات ملت را داراست. دستگاه چسب زن در صنایع مختلف بسته بندی غذایی، بسته بندی دارویی، بسته بندی شیمیایی و … کاربرد دارد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتن ساز (کاروگیت)

دستگاه کارتن سازکاروگیت جهت ساخت و حجم دهی کارتن مورد استفاده قرار می گیرد. کیس ارکتور انواع مختلفی دارد که در صنایع مختلف به کار می رود. بسته بندی سس، بسته بندی سیب زمینی و … از این جمله است. دستگاه کارتن ساز در سرعت و ظرفیت های مختلف تولید می شود. خروجی این دستگاه وارد دستگاه کارتنینگ و کیس پکر می شود.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (ربات های دلتا)

Spider robot یا ربات های دلتا شما را قادر می سازد تا بسته های انعطاف پذیر را به صورت منفرد و تصادفی (عمودی یا افقی) در جعبه قرار دهید. فرآیند استفاده شده توسط این دستگاه کارتنینگ رباتیک به همان اندازه که نوآورانه است، سریع است و انعطاف پذیری و تطبیق پذیری زیادی را به شما ارائه می دهد. هنگامی که بسته ها از دستگاه بسته بندی اتوماتیک خارج می شوند، ربات اسپایدر به وسیله ی ویژن های نصب شده، جهت گیری و هدایت شده و در نهایت محصول را با موقعیت مناسب، داخل کارتن قرار میدهد. 

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (قوطی)

در ویدیو فوق کارتنینگ اتوماتیک قوطی فلزی و پلاستیکی در کارتن را مشاهده می کنید.

از ویژگی های دستگاه کارتنینگ میتوان به تشخیص خودکار کارتن و محصول، همچنین جای گذاری محصول در کارتن به طور صحیح و طبق نمونه اولیه اشاره کرد.

دستگاه کارتنینگ قادر به بسته بندی محصولات در حجم بالا تنها با یک اپراتور می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (پاستیل)

استفاده از ربات دلتا یا اسپایدر ربات همواره یکی از بهترین انتخاب ها در دستگاه کارتنینگ با سرعت بالا می باشد.

برای مثال در خط بسته بندی پاستیل با سرعت ۳۶۰ بسته در دقیقه، از این دستگاه کارتنینگ یا کیس پکر استفاده شده است. همچنین از این نوع دستگاه میتوان در بسته بندی بسیاری از محصولات که نیازمند سرعت بالا است، استفاده نمود.

بسته بندی پاستیل، بسته بندی اسمارتیس، بسته بندی کیک، بسته بندی پفک، بسته بندی چیپس و.. از آن جمله می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتنینگ (گالن)

امروزه، استفاده از رباتها در صنایع مختلف بسیار رایج شده است. انجام کارهایی که برای انسان سخت به نظر میرسد، برای رباتها با توجه با در نظر گیری قدرت و توان امری ساده می باشد.

بسته بندی رباتیک یا به عبارتی کارتنینگ رباتیک که با بهره گیری از رباتهای ۶ محور طراحی میگردد، توانایی بسته بندی گالن های سنگین که برای انسان دشوار است را میسر می سازد.

کارتنینگ روغن، کارتتنینگ مواد شوینده، کارتنینگ گالن و.. از آن جمله می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

error: در دسترس نیست !!